رنو سیمبل یک تندر ۹۰ در ظاهری دیگر

دو هفته قبل ، رنو سیمبل به وسیله  نگین خودرو فروش خود را شروع نمود  و با بهایی حدودا

۶۷ تا ۷۶ میلیون تومان همه را متعجب کرد ، زیرا  می‌توان آن را به خاطر  دارا بودن  موتور ۱.۶

لیتری رنو، لوگان یا تندر ۹۰ مدل ۲۰۱۵ دانست

 از نظر  نگین خودرو این خودرو  تولید  کمپانی  رنو فرانسه قادر است  رقیبی جدی برای

اتوموبیل های چینی موجود در بازار باشد.

یکی از آن چینی‌ها، امگرند EC7 می باشد  که البته امگرند موتور پر قدرت تری و تجهیزات

بالاتری  دارد، ولی  نگین خودرو بر این قضیه  تاکید میکند  که سیمبل از کیفیت

تولید فرانسوی بهره‌مند می باشد

چیزی که امگرند در خود تا به حال تجربه نکرده است  در ادامه بررسی رنو سیمبل را که به

وسیله AutoMiddleEast صورت پذیرفته ، تقدیم شما می‌نماییم

رنو سیمبل از خیلی  ابعاد به یک جنایت‌کار بین‌المللی شبیه می باشد ! این خودرو  در هر

جای دنیا زندگی خود را به یک گونه آغاز نموده  است، یک جا به نام رنو کلیو سیمبل، در

بازارهای کوچک به نام رنو تالیا و در دیگر  بازارها به نام کلیو کلاسیک معرفی  شده است.

 

ولی  حالا می‌دانیم که این خودرو ، رنو سیمبل (یا همان داچیا لوگان)است . گرچه

شاید دوباره نام خود را در سایر  نقاط دنیا عوض کند!

طراحی خارجی:

رنو سیمبل در کارخانه رنو ترکیه ساخته گشته  است، این خودرو در نسل سوم خود جای  دارد و

از نسل اول خود که در سال ۱۹۹۹ تولید گشته ، خیلی  متفاوت می باشد .

محور اصلی تولید این  اتومبیلی بر مبنای شهری و اقتصادی بودن آن می باشد ، به همین

دلیل طراحی خوشگلی  ندارد و بیشتر ظاهر  محافظ کارانه را دارد  تا حتی پس از مدت‌ها هم  از

آن زده نگردید

چراغ‌ها ظاهری جدید  دارند و در این خودرو سبک جدید طراحی رنو یعنی آرم و چراغ‌های بزرگ

تا حدی  در آن رعایت گردیده است.

اگرچه جلوی اتومبیل قابل تحمل و تا حدودی میشود گفت  زیباست، ولی به هیچ عنوان در عقب

چنین احساسی را پیدا نخواهید کرد .

چراغ‌های عقب طراحی مناسبی را تجربه نکرده است  و سپر عقب هم  ساده طراحی گشته است.

اگر از بغل  به این خودرو  فرانسوی نگاه نماییم ، خط روی گلگیرها توجه‌ها را به خود جلب

می‌کنند.

در کابین رنو سیمبل زیادی  پلاستیک خشک به وضوح مشاهده میگردد ، ولی بر

عکس خودروهای  تولید داخل از کیفیت مناسبی بهره مند می باشند .

 

تریم نقره‌ای توام با پلاستیک مشکی، زیبایی منحصر به فردی  را خلق کرده است.

 

محفظه‌های کنار درب، داشبورد و سایر  فضاها که برای نگهداری وسایل مدنظر قرار گرفته  به

آسایش سرنشینان کمک شایانی نموده است .

وجود حاشیه نقره‌ای دور داشبورد، سبب گردیده تا حس جدا بودن این بخش  از داشبورد به

سرنشینان القا گردد .

دریچه کولرهای وسط با دریچه‌های کناری خیلی مطابق نیستند  و داشبورد بیشتر

ظاهری  شلوغ را به خود گرفته است.

کلیدها و ادوات استفاده شده  در کابین کمی قدیمی می باشد  و بیشتر شما را به یاد

نسل‌های قبل  می‌اندازد.

امکانات به کار رفته در کابین شما را متعجب میکند ، این اتومبیل با دارا بودن سیستم ناوبری،

سیستم تهویه هوای خودکار، USB، درگاه‌های AUX، دکمه‌های روی فرمان و محدود کننده سرعت

توانسته نظرها را به سوی خود بکشاند

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید